Re: Śmiecie w Panelu Sterowania

Autor: pawel (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 04 Jan 2000 - 03:28:07 MET

E, nie wiem jak na to wpadles , ale rozszerzenia panelu sterowania to *.cpl
a nie cpt i oczywiscie winddir/system nie sam windir.
Sprobowalem wrzucic tam cepeta ( kilanascie) no i nic sie nie dzieje,
zadnych cudów z control.exe. Nawet rebootnolem system zeby sie upewnic.
Pomyliles / polaczyles *.cpl i*.cnt i wyszlo Ci *.cpt . Milo , ze chciales
pomoc, ale pamietaj PO PIERWSZE NIE SZKODZIC .
A teraz czas na rozwiazanie:
1.Jezeli masz Tweak UI to zakladka ControlPanel i odchaczyc checkbox przy
tym czego nie chcesz.
lub
2.windir/system usunac odpowiedniego cpl-a (zakladam ze wiesz ktory Ci
przeszkadza). Najbezpieczniej pod dosem i sprawdz czy nie ma jakichs
powiazan w win.ini bo bedziesz mial kolejny problem.

Dempsey napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Michal Zielinski <zielinski_at_ckzeto.com.pl> w wiadomooci do grup
>dyskusyjnych napisał:B0003788800_at_chrobry.ckzeto.com.pl...
CPT.
>Wiec jesli go masz to nie wgrywaj zdjec w tym formacie do kat. windows , bo
>dzieja sie BAAAARZDO dziwne rzeczy ;))
Bzdury wasc opowiadasz. Swoja droga zapisywac obrazki w katalogach
systemowych to ........
pozdrowienia pawel