Odp: Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 21:57:11 MET

Użytkownik GLide <glyder_at_friko3.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:80dvODfz7bqYp7nm0TeiEEFdAn=x_at_4ax.com...

> Mialesz duzo szcescia? Nie wiem...

Rzeczywiscie procki AMD nie maja zbyt dobrej opinii jesli chodzi o
podkrecanie. Ale te z nowej serii sa swietne, moj k6 2 400 AFR chdzi caly
czas na 504, ostatnio puscilem go na 560 i wysypal sie przy ladowaniu windy,
przypuszczam ze podniesienie nieco napiecia zalatwi sprawe.

> Mozliwosci/cena w przypadku K6 jest swietna, i pewnie bym go uzywal
> gdyby nie slabiutki koprocesor.

Moim zdaniem nie mozna dostrzec roznicy miedzy C464 a K6 2 504, mam kumpla
ktory ma C_at_450 i Abit BX6, wybulil o dwie banki wiecej ode mnie za ten
sprzet, a reszte ma to samo. Naprawde roznica jest niezauwazalna! Fakt,
wiekszosc benchmarkow pokazuje u niego troche wiecej, ale nie wiem kto
potrafi dostrzec roznice miedzy 56fps a 61fps w Q2, albo 24fps a 27fps w UT.