GDZIE (w-wa) kupić nagrywarkę CDR dla firmy (

Autor: Michał Kochanowicz (mkochano_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 22:09:30 MET

Cześć

W najbliższych dniach będę kupował nagrywarkę dla niewielkiej frimy.
Będzie ona służyła do robienia backup'ów. Przejrzałem trochę postów na
DejaNews i zdecydowałem że chyba będzię to Teac albo Yamaha (choć nie
wiem jeszcze czy SCSI czy IDE). Pozostaje tylko jedno pytanie: *gdzie*
ją (i ewentualny kontroler SCSI) kupić? Firma mieści się w Warszawie,
więc zakupu też chciałbym tutaj dokonać. Początkowo zastanawiałem się
nad giełdą komputerową, ale potrzebna mi jest faktura VAT i nie wiem czy
w takiej sytuacji warto sobie giełdą zawracać głowę. Z resztą nie wiem
czy będę mógł z tym zaczekać do soboty. Dlatego prosiłbym o informacje,
gdzie w Warszawie można kupić taką nagrywarkę. Za wskazówki co do wyboru
konkretnego modelu również będę wdzięczny :)

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!

--
--==Michał Kochanowicz==--==BOFH==--==mkochano_at_miriam.ee.pw.edu.pl==--
--==Finger me for PGP key or visit www.ee.pw.edu.pl/~mkochano/PGP/==--