Re: Uwag : szef energetyki ostrzegl przed wylaczaniem kompow i urzadzen elektrycznych w firmach na 15 min,. przed godz. 24.00 w sylwestra, gdyz energetyka moze miec uszkodzenia

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 12:47:31 MET

Użytkownik expert <expert_at_friko.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:386CFB02.97B_at_friko.onet.pl...
> gdyby natychmiastowo nie daloby
> Ok. Da sie natychmiastowo odlaczyc i co sie robi z energia wytworzona
> przez generator w tym ulamku sekundy ?

> Ale co z energia z tych blokow.
> Natychmiastowa anihilacja ?
> O tym wlasnie mowil szef pse.

Twoja
> ???
> pytaj tego od pse, on podal temat w TV.
Ty expert to jestes jak moja zona, jak cos uslyszy pierwszy raz to wbija
sobie to do glowy i uwaza za pewnik bez jakiejkolwiek weryfikacji. 4 lata
zajelo mi zmienianie takiego zachowania u niej. Ona jednak byla tego warta,
ty raczej nie.
Wiec expert - plonk.

--
Pozdrówka