Re: Problem 2000 -juz po krzyku -pytanko

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 04:22:04 MET

AudioTechnica wrote:
> A ja nie chce zakladac kablowki tylko po to, zeby miec Net,
> (mam satelite), wiec ADSL jest lepszym rozwiazaniem.
> Poza tym ADSL bedzie mozna potem przyspieszyc, do nawet
> 10Mbps (tylko wtedy bedzie $75), no i na tej samej parze
> drutow mam 2 linie telefoniczne oraz Net :))).
Wiesz.. Bell Canada tez obiecywal zlote gory, a skonczylo sie tak, ze
ograniczyli pasmo adsl do 1mbps (i nowe modemy Nortel Net. wlasnie max
1mbit), nie masz netu zaraz po wlaczeniu kompa (musisz sie logowac..jest
taki smieszny programik podobny do modemowego dial-up)... Miedzy
obietnicami a rzeczywistoscia jest ogromna roznica... Najgorsze w tym
jest to, ze wlasciwie w telekomunikacji panuje mala komuna(w Ontario) i
jestes skazany na lokalnego operatora...bo narazie nie szykuje sie, bys
mogl uzywac adsl (z domciu, po laczu telefonicznym) i wybrac sobie
providera... Ja na moje szczescie nie musze wybierac.. adsl jest narazie
niedostepne poza samym Toronto wiec zostaje mi tylko kablowka...

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca