Re: Problem 2000 -juz po krzyku -pytanko

Autor: AudioTechnica (audiotechnica_at_prodigy.net)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 19:51:54 MET

"Marcin Folek" <folekm_at_globalserve.net> wrote in message
> Strasznie drogie to usa:>>> 9 tego bede mial cable modem 2mbps
za 39$
> kanadyjskich.. a co do telekomuny, to za polaczenie tez sie nie
placi:))

Polaczenie jest free jesli masz Unlimited Local Calls Plan,
(ja akurat mam) bo wtedy placisz za lokalne rozmowy $20
miesiecznie niezaleznie od tego, ile wydzwonisz.

A ja nie chce zakladac kablowki tylko po to, zeby miec Net,
(mam satelite), wiec ADSL jest lepszym rozwiazaniem.
Poza tym ADSL bedzie mozna potem przyspieszyc, do nawet
10Mbps (tylko wtedy bedzie $75), no i na tej samej parze
drutow mam 2 linie telefoniczne oraz Net :))).

> --
> Kelof
> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
> "For the want of an empire...all humanity was lost"

a wlasnie, ze nie, bo

--
AudioTechnica
(or compatible)