Odp: JAKĄ NAGRYWARKE ?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 19:10:08 MET

> Jak to nie ma ?
> Sa .... zreszta jak zobacza w servisie slady na srubkach ... to
> zapomnij o gwarancji ... dlatego nikt Ci nie powie, kto nie pracuje w
> servisie ....

No to nie licz, ze w przyszlym tygodniu do niej zerkne :)) Jeszcze mi
zostalo prawie
9 miesiecy gwarancji na nagrywarke ... nie sadze zeby padla przez najblizsze
9
miesiecy (wiem, wiem jakie jest Twoje zdanie na ten temat :)) - ale ja
jestem optymista :) )
ale po co kusic los ?

> Wiesz, ze od dzis podrozaly impulsy ...

Taaaaa cos o tym slyszalem ... ile teraz 33 grosze + VAT ?

> bede mial ping kolo 15 ??

Nie wiem ... ja na pewno bede mial ponad 200 i packet loss 10 % (moze nawet
30%).

> To blisko ..... ;)))

Blisko ??? - ok. ... kiedy przyjzdzasz ? :D

--
Pozdrawiam
       Birdy