Re: Darmowe surfowanie???

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 04:40:35 MET

Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w artykule
news:84lkl7$633$1_at_orfika.office.polbox.pl pisze...
> Lacze sie przez wojskowa linie z Polboxem. Jest jakas umowa miedzy Wezlem
> Lacznosci i Polboxem ze za impulsy sie nie placi. Ale nie wiem czy jak
> zadzwonie modemem do kumpla to czy nie bedzie to traktowane jako zwykla
> rozmowa i wtedy zaplace.

Jeżeli na wojskowej masz zablokowane wyjście na miasto to w ogóle się nie
dodzwonisz do kumpla. Jeśli nie to normalnie zapłacisz jeżeli kumpel jest na
zwykłej lini jeśli też na wojskowej to tu już nie wiem.

MikeTNK