Re: Zestawienie myszek z cenami.

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 04:32:40 MET

Jarosław Kamper <jarekkam_at_alpha.net.pl> w artykule
news:ko5n6s49ods0r7oca90bmlngldjlbit6c0_at_4ax.com pisze...
> Użytkownik MikeTNK <tnk_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:7Wea4.2219$qa3.41780_at_news.tpnet.pl...
> Gdzie mogę znaleźć jakieś bogate zestawienie myszek wraz z obrazkami
> przedstawiającymi ich wygląd, spisem możliwości i orientacyjnymi
> cenami.
> Wyszukiwarkami nic nie wyszperałem.
> http://ws.pl - tam masz zdjątka, opis i ceny

Czytając dalej ten wątek pewnie już zorientowałeś się że wybredny jestem...
Mało tego tam było. Zdjątka tylko do a4-Tech'u. A Logitecha raptem 3 myszy o
których w dodatku więcej nic nie ma. No cóż jak już pisałem wybredny jestem.
I chyba nie obejdzie się bez rundki po sklepach.

Ale i tak dziękuję za inforamcje.

MikeTNK