Re: Darmowe surfowanie???

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 01:53:38 MET

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84lkl7$633$1_at_orfika.office.polbox.pl...
> Lacze sie przez wojskowa linie z Polboxem. Jest jakas umowa miedzy Wezlem
> Lacznosci i Polboxem ze za impulsy sie nie placi. Ale nie wiem czy jak
> zadzwonie modemem do kumpla to czy nie bedzie to traktowane jako zwykla
> rozmowa i wtedy zaplace.

Wiesz mi sie wydaje ze to pytanie powinienes zadac operatorom z Polboxu ,
ew. z wezla lacznosci.
Wiekszosc obecnych tutaj laczy sie "normalnie" - tzn. placac za impulsy ew.
za dzierzawe lacza itp.
Dlatego ciezko jest udzielic odpowiedzi na takie pytanie.

Pozdrawiam

koksik_at_kki.net.pl