Re: DVD Pioneer -sa problemy?

Autor: King Crimson (markos_at_gmx.de)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:48:42 MET

In article <3852CD00.34E952A2_at_zeus.polsl.gliwice.pl>,
silver_at_zeus.polsl.gliwice.pl says...

> Konczy sie moj stary CDROM 10tka i chcialbym kupic DVD, czytalem duzo na
> tej grupie o LG, Samsungach i Toshibach , ale prawie nic o Pioneerach.
> Czy sa z nimi jakies problemy? (Plytki z entera, polskie filmy DVD,
> CDROMy 80min, zgrywanie CDAudio, RPC nie do zlamania itp)

Sam posiadam 6x/32x (A03) i jak na razie jestem bardzo zadowolony. Model
10x/40x (A04SZ/114SZ)posiada juz RPC-2, a wiec jesli zalezy Ci na
ogladaniu filmow z roznymi kodami regionalnymi, to dupa. Widzialem
jednak w WWW region-free firmware do tego modelu.

Grabbing audio 12x, nawet na porysowanych plytach, w doskonalej jakosci
(zawsze identyczne checksums). Chichy, w porownaniu z nim Szajsung to
odrzutowiec, aczkolwiek troche nieprzyjemny, "wyskokofrekwentny"
(chichy) pisk przy niektorych plytach (dla wyjasnienia: mam bardzo czuly
sluch i 90% telewizorow w podobnie nieprzyjemny sposob dla mnie
piszczy... :/ ).

Plyty sie troche grzeja, szczegolnie po zrypowaniu calego krazka DVD
(szybkosc: ca. 2.5MB/sec, DeCSS 1.21b), ale nawet po lekkim nagrzaniu sa
bezblednie czytelne.

Ciekawostka: Rippery DVD nie dzialaja, dopoki nie wylaczy sie trybu DMA.
To jedyna wada, a raczej niedogodnosc, jaka zauwazylem. Za to mechanizm
slot-in przy kazdym wkladaniu plytki przyprawia mnie o orgazm... :)))

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)