Re: Odp: JAJA na wykładzie - na Polibudzie :-)))

Autor: King Crimson (markos_at_gmx.de)
Data: Sun 02 Jan 2000 - 00:48:45 MET

In article <385BBDDA.922DE0E5_at_iname.com>, hektor_at_iname.com says...

> Nie ma to dla mnie _najmniejszego_ znaczenia.
> Niestety nie widze sposobu w jaki moglbym wystarczajaco
> dobitnie wyrazic jak bardzo obojetny jest mi ten fakt.

Jesli ten fakt jest ci obojetny, to jest ci rowniez obojetne, co samemu
wczesniej napisales. Jezeli zas jest ci obojetne, co piszesz, to po
jakiego diabla to w ogole robisz?

[...]

> Brak wiedzy nie czyni z nikogo idioty.

Oczywiscie, ze nie. Ale brak wiedzy czyni z kogos jednostke nieporzadana
w przypadkach, w ktorych ta wlasnie wiedza jest wymagana. To wszystko.
Jesli dana jednostka sadzi inaczej, zasluguje jak najbardziej na to, aby
sie z niej smiano. Co w tym dziwnego?

> Ludzie z mojego wydzialu
> zrobiliby pewnie podobne wrazenie probujac wykadach psychologie.

Fakt. Jak myslisz - dlaczego tego nie robia?

--
Marek.
Email: MARKOS at GMX dot DE (do *NOT* hit REPLY)