Odp: Spedia itp. (troche off topic)

Autor: brutus (rafalj_at_sec.polbox.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 23:26:03 MET

ZGADZA SIE, KOLega wyzej mowi prawde, Spedia zamiast 2 godzin (w
przeliczeniu na punkty) zapisuje tylko okolo 10-25% tego czasu
jednak mozna zarobic na spedii jak sie nabije okolo 10-100osob w butelke

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84lp1o$au4$1_at_orfika.office.polbox.pl...
> Witam!
>
> No wiec moze zaczne od tego ze to wszystko to zlodziejstwo i nabijanie
ludzi
> w butelke. Otoz ja tez kiedys chcialem sobie zarobic w spedii. Myslalem:
mam