Odp: Spedia itp. (troche off topic)

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 21:45:47 MET

Witam!

No wiec moze zaczne od tego ze to wszystko to zlodziejstwo i nabijanie ludzi
w butelke. Otoz ja tez kiedys chcialem sobie zarobic w spedii. Myslalem: mam
darmowy dostep takze zawsze troche kasy bede mial. Przed rejestracja
wiedzialem ze nie bedzie to napewno tak duzo jak sie o tym mowi ale zawsze
cos. Po 2 godzinach po instalacji banerku nie chcialem miec z tym nic
wspolnego. Otoz wbrew temu co sie powszechnie wydaje punkty leca nie wtedy
kiedy jestes polaczony tylko gdy cos robisz (jesli nie ruszasz myszka przez
minute to licznik sie zatrzymuje). Malo tego kiedy ogladasz strone i nie
wczytujesz nic nowego to licznik takze stoi! Krotko mowiac po 2 godzinach
normalnej pracy naliczylo mi chyba ze 7 minut! Nie bede sie dalej rozpisywal
bo to nie ma wiekszego sensu ani nie o to chodzi na tej grupie. Osobiscie
odradzam kazdemu zabawe w to. Pozdro

P.S. A sam czek to kolejna niewiadoma :)