Re: DVD

Autor: Andrzej Paszkowski (paszczak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 01 Jan 2000 - 22:46:00 MET

On Sat, 1 Jan 2000 12:40:48 +0100, "Sebbie1o1" <sebbie_at_plsocseks.org>
wrote:

>1. Czy waszym zdaniem warto kupowac teraz DVD???
warto

>2. Jak jest z ich jakoscia? chodzi mi o odczytywanie plyt CD
czytaja tak jak cd-rom, albo lepiej

>3. Poza tym jaka predkosc DVD wybierac? tylko 10?
tylko nie 10 - praktycznie wszystkie maja blokade kodu regionu
poza ta liczba oznacza maksymalna predkosc, a predkosc srednia ktora
jest najwazniesza - jest podobna w roznych napedach
poza tym do odtwarzania filmow wystarczy czytnik x1 (bedzie czytal
filmy tak samo jak x10)

>4. Jakie firmy polecacie?
mam toshibe x6 i moge polecic z czystym sumieniem

>5. Czy prognozowany jest znaczy spadej cen napedow w nablizszych miesiacach?
raczej dopiero na wiosne

pozdrawiam
paszczak