Re: DVD

Autor: Andrzej Lawa (lawa_at_priv1.onet.pl)
Data: Mon 03 Jan 2000 - 20:34:40 MET

Użytkownik Sebbie1o1 <sebbie_at_plsocseks.org> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84kthc$2v$7_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> 1. Czy waszym zdaniem warto kupowac teraz DVD???

Kupuj, póki są jeszcze jakieś bez blokady regionalnej.

> 2. Jak jest z ich jakoscia? chodzi mi o odczytywanie plyt CD

Nie przekłamują bitów, jeśli o to ci chodziło.

> 3. Poza tym jaka predkosc DVD wybierac? tylko 10?

A po cholerę? Wszystkie napędy 10x mają blokadę regionalną (bardzo
niewygodne), 8x zwykle też. Do odczytywania filmów i tak wykorzystywane jest
1x a jeśli chodzi o dane, to jak na razie ważniejsza będzie prędkość
odczytywania CD (mój Hitachi jest np. 6xDVD i 24xCD - i starczy)

> 4. Jakie firmy polecacie?

Hitachi u mnie działa OK. Toshiba też jest IMHO OK. Reszty nie znam.

> 5. Czy prognozowany jest znaczy spadej cen napedow w nablizszych
miesiacach?

Co to znaczy "znaczny"?