Re: nagrywarki

Autor: Robert Jezierski (jezierski_at_amos.com.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 18:28:11 MET

Andy Smith napisał:

> Widze ze sporo z Was czyta Chipa i potem sie niesamowicie wymandrza. Wiec
> pytanie, czemu to nagrywarki IDE sa gorsze od SCSI i skad kolego masz tyle
> doswiadczenia ze wymieniasz cala game firm mowiac ktore sa dobre a ktore nie
> sa dobre. Wniosek jest jeden ze uzywajac dobrych plytek CD unikniesz wielu
> klopotow.

Tak się chłopie składa, że razem z kolegami z Laboratorium Chipa poznawałem
tajniki nagrywania płyt jeszcze w czasach Windows 3.1. Pierwsza nagrywarka,
jakš widziałem na oczy to był Phillips 1x za ponad 5000 USD. Nagrałem w życiu
więcej płyt, niż Ty znajdziesz argumentów na obronę nagrywarek IDE a interfejsu
SCSI używam od 1991 roku i jakoœ nie jestem zawiedziony jego stabilnoœciš...

Poza tym, powinieneœ napisać raczej: "wymšdrza", bo "wymandrzać się" nie wypada
nawet w języku mówionym... a cóż dopiero "na piœmie".

Pozdrawiam noworocznie

Robert Jezierski

P.S. Od lat używam wyłšcznie dobrych płytek CD, dobrych nagrywarek i dobrego softu.