Re: Philips Brilliance 107MP i Nokia Monitor Test

Autor: Beerman (beerman_at_provider.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 14:33:01 MET

On Wed, 29 Dec 1999 11:46:30 +0100, "Jop" <rot_at_friko6.onet.pl> wrote:

>"MR." <mr_at_antyspam.pl> wrote in message
>niecale
>he,he
>to u 107/109MP norma-po podrasowaniu odświeżania w pionie coś im kineskopy
>zaczęły padać(przedtem 107/109A)
>aktualnie twój monitor to jedn z gorszych na rynku...
>pozatym masz zapewne more(od biedy daje się skorygować)
>napewno rozycie kolorów(wlnij biały psek na czarnym tle i masz odbicia do
>środku ekranu).

Racja. Ja tez mam od pol roku ten szajs. A kupowalem go z rekomendacji
Chipa jako najlepszy na rynku zeby ten sam zespol debili-fachowcow w
ostatnim tescie zmienil zdanie ze jest jednak najgorszy. Jak pomysle
co moglem kupic za te 2200 to mnie az kurwica bierze Rozmycie jest
cholerne ale powiedz mi co to jest ten more i jak to skorygowac.

Beerman
e-mail : beerman_at_provider.pl
icq uin : 37186302