Re: Philips Brilliance 107MP i Nokia Monitor Test

Autor: Jop (rot_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:46:30 MET

"MR." <mr_at_antyspam.pl> wrote in message
> czy ktos badal ten monitor tym programem?
> ja tak i wyniki sa szokujace, nie wiem czy mam walniety monitor (ma
niecale
> pol roku) czy po prostu ten typ tak ma ale geometria jest koszmarna
he,he
to u 107/109MP norma-po podrasowaniu odświeżania w pionie coś im kineskopy
zaczęły padać(przedtem 107/109A)
aktualnie twój monitor to jedn z gorszych na rynku...
pozatym masz zapewne more(od biedy daje się skorygować)
napewno rozycie kolorów(wlnij biały psek na czarnym tle i masz odbicia do
środku ekranu).

--
Pozdrowienia, Jop
e-mail:<rot_at_poczta.onet.pl>