Re: Internet od firmy Joker

Autor: Michał Kowalski (chris.koval_at_qdnet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 11:09:06 MET

> Ceny takie same. Gdzie - to na ich stronie. A powody do narzekania
są bo
> jeszcze nie słyszałem o jakimkolwiek ich użytkowniku...
Ale chyba coś się dzieje - ostatnio przysłali do mnie mail'a z prośbą
o wypełnienie formularz zgłoszeniowego (jakie łącze, itd.) - teraz mam
czekać. Umawiałem się z facetem z BOK'u na telefon po nowym roku -
zobaczymy. Co do tematu wątku - porozmawiam ze znajomym, który o nich
kiedyś wspominał i dam znać. Pozdrawiam,

--
Michał Kowalski
mailto:chris.koval_at_qdnet.pl