Re: DUZE DYSKI NIE WIDZIANE PRZEZ PLYTE

Autor: Looky (dlugosz_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 09:52:17 MET

Mialem przez kilka dni taka plyta i ostrzegam ze okropnie sie wszystko
pier...lo. od tego ze voodoorush nie dzialal wogole (komp nie ruszal) a
skonczywszy na tym ze sound ALS100+ raz dzialal a raz nie (obie karty
dzialaja idelanie na moim 430FX)
Co do HDD to przewaznie wyglada to tak ze BIOS i system beda widziec 8400 MB
a reszta w gwizdek (ma to sens jezeli chcesz kupic w przyszlosci nowsza
plyta glowna) :)
<386B2FB1.454E5A49_at_ppcor.org.pl>...