Re: riva tnt + win?

Autor: Looky (dlugosz_at_corcoran.if.uj.edu.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 09:52:20 MET

Ogolnie wiadomo ze Win98 SE jest jeszcze gorszy niz 98 zwykly. Wszyscy
znajomi ktorzy mieli go wyrzucili po paru dniach. Osobiscie mialem Win98
(pierwszy - nie SE) i wywalilem go dopiero po 2 miesiacach (z tego miesiac
nie mialem dostepu do kompa :-) )
Wrocilem do Win95 i dziala mi to OK a Win98 kopal sie przy MSVC++
greg napisał(a) w wiadomości: <83vmgu$4bd$1_at_helios.man.lublin.pl>...