Odp: Windows 2000 (opinie)

Autor: polo (krzysztof.polkowski_at_rwttp.com.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 08:58:12 MET

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84gq8j$3n8$1_at_orfika.office.polbox.pl...
> Drodzy grupowicze !
>
> Kto z Was uzywa tego programu? Jak go oceniacie (wady zalety)? Jaka jest
> jego stabilnosc i kompatybilnosc z grami? Pozdrawiam

Bardzo fajny, ma duzo malych zmian w stosunku do NT/9x, moge nawet
powiedziec ze chodzi u mnie lepiej niz win nt (tzn szybciej) moze to wina
szybszej pracy dysku pod win2000. A z takich malych rzeczy to np mozesz na
zwyklej sb16 vibra wlaczyc mp3 i grac w gry z dzwiekiem w tym samym czasie.
Z grami jest nie najlepiej, nie chodzi czesc. Jeszcze brakuje sterownikow z
openglem do kart graficznych (musisz wtedy szukac po necie jak np do voodoo,
intela740).
A jest jeden zgrzyt u mnie, mam plyte gigabyte ga-6ba i system WYLACZA mi
cooler na plycie (po wylaczeniu systemu zaczyna dzialac znowu :)), wiec z
kompatybilnoscia moze byc tez roznie.

Pozdrawiam
P.S. Na podstawie windows 2000 Build 2195