Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 07:52:26 MET

>Czy to byla 509-TX na ISA?

Nie wiem... Jak pisałem nie bardzo mnie to interesowało... tak tylko mi się
o uszy obiło... i zapamiętałem...

>Kazda, ktora zostala wypuszczona przed wprowadzeniem P3 i ma wciaz
>oryginalny bios (no - sporo plyt dziala poprawnie pomimo glupot
>wypisywanych przez bios).

No tak ale... ja pytałem o takie które nie umożliwią tego nawet po flaszu...

>Dla nich to Ty nie jestes normalny ;)

Tak właśnie jest... Skąd wiedziałeś.. :-))))

>Szpanerow?

Nie to nie jest dobre słowo... Oni się nawet nie chwalą swoją wiedzą... po
prostu widać że komputery to całe ich życie... Sorry, ale jak dla mnie to
nawet na pierwszy rzut oka widać...

> O takich mowiles? Znam mase ludzi, ktorzy maja hopla na punkcie
>komputerow (sam sie nieskromnie do takich zaliczam), a zaden z nich nie ma
>takich odchylow. Procesor na tapecie??? Hm... ;)

Ano widzisz... Na szczęście Ty to jeszcze nie te stadium... :-)

>Nieeee, co bede procka underclockowal? Mowie o defaultowym ustawieniu dla
>C300A, czyli 4.5x100 ;)

Ehhh, no to faktycznie AOpen niespecjalny do kręcenia, bo miałem jednego
300A i wyżej niż na fsb 83 nie polazł... To znaczy ochotę miał bo na 450
botował... tylko dalej padał...
Tyle że to mogło być... za słabe chłodzenie (to był box), cienkie pamiątki,
może jakbym miał regulację napięcia to by poszedł... W każdym razie kręcenie
mało mnie kręci (może z powodu braku odpowiedniej płyty do tego) więc nie
katowałem tego celka zbytnio...

>Odrobina kombinacji z izolowaniem nozek. Zaden problem.

Ano... tak sobie właśnie myślałem... ehhh brak tego zacięcia u mnie...

>Ale zeby az tak? 100MHz roznicy na dwoch plytach?

Cóż mogę powiedzieć... idę spalić mojego wiernego AOpena na stosie... :-)

Mam teraz C333 który bez problemu chodzi na fsb 83... Wyżej nawet nie
botuje... Ale podsunąłeś mi pomysł, pojadę z nim do kolesia który ma Abita
BH6 1.1 (czytasz to Glidziu). Zobaczymy czy coś więcej z niego wyciągne niż
na mojej płytce... do której tak naprawdę mam ogromny sentyment... ze
względu na że się tak wyraże jej końską stabilność... :-)

>Elsa. STB. Hercules. Xentor. Moze Winfast. Moze Gigabyte. Troche sie ich
>znajdzie.

Ehh, to się tu nie popisałem... bo Elsa, STB i może Hercules... to jak
najbardziej firmówki... Wierz mi albo nie ale poprzednio napisałem tak tylko
przez pośpiech... :-)
Co do reszty... to już IMO nie ta klasa co te sześć...

>.Wojciech.Giersz..(Y2K
Ready).......................Voice.+48-(0)32-2312060..

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy