Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 07:52:29 MET

>Bankowy napisał(a) w wiadomości: ...
>[...]
>
>Aż mi się nie chce wierzyć. Wypowiem się więcej w poniedziałek.

Ale tak jest... Jako przednią parę mam podłączone Samsungi SMS5100, a z tyłu
wieżę Philipsa... Zero zakłóceń...
Mam nadzieje że kompa i wieżę masz solidnie uziemioną... jeśli jest
inaczej... to może to być powodem zakłóceń...

>Dlaczego?

Ano dlatego że A3D v2 jest dużo lepsze od EAX-a, chodzi tu o pozycjonowanie
dźwięku. A3D v2 potrafi dodatkowo pozycjonować dźwięk w pionie... Coś mi się
jednak zdaje że ten standart umiera... tak coś mi się obiło o uszy... Tak to
już jest, nie zawsze wygrywa lepszy... gdyby wygrywał... nie było by...
PC-ta :-)...

>Sebek

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy