Odp: IBM

Autor: Daniel Szopniewski (dszop_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 00:18:07 MET

Użytkownik Maciej Więckowski <infocomw_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:00cd01bf52e6$3e078860$5e18a0d4_at_administrator...
> Jesli nie masz problemu typu utrata danyh
> czesty zwis kompa czy bledu odczytu
> nie przejmuj sie tym
> a jesli bedziesz zmienial dysk nie kupuj IBM'a
> tylko MAXTOR czy SAMSUNGA

A to czemu mam sie nie przejmować?? Żeby pewnego "pięknego" dnia dysk mi
"odleciał" w raz z danymi?? (Są troche ważne, streamer dobra rzecz... :-) )
Problemów ze sprzętem, po za w/wymienionym nie ma, błędów odczytu też.
Jednak normalnym to chyba nie jest.

Gdybyś go słyszał jak chodzi, to by Cię trafiło.
A tak na marginesie, to mu już chyba przeszło. Dzisiaj pracuje cały dzień i
nie słyszałem żeby piłował. Może "dobry znak" ??? :-)

pozdrawim
Daniel