GUS P&P żyje??

Autor: Marekkub (Marekkub_at_kki.net.pl)
Data: Fri 31 Dec 1999 - 00:20:08 MET

 Witam czytających a w szczególności posiadaczy Gravisa.

Chciałbym poruszyć kilka tematów dotyczących Gravisa UltraSound P&P:

1. Interesują mnie wszelkie informacje na temat banku instrumentów
UTOPIA (pełna wersja) tj. czy ktokolwiek z niego kożysta, gdzie można go
zdobyć, jaka jest jego jakość itp.

2. Czy ktoś rozszeżył pamięć do 16 MB (SIMM) i czy to naprawdę
działa?

3. Spotkałem się z problemem, a mianowicie że mój GUS nie chce
współpracować, kiedy włączony jest tryb UDMA (płyta Zida, slot 1, na
VIA). Czy jest tak w przypadku tylko tej płyty?, Jak ją zmusić?,
Młotkiem nie pomaga!!.

4. Chętnie wyminię informacje na temat Gravisa.
marekkub_at_kki.net.pl

pozdrawiam Marek