Re: CD-ROM TEAC - ktory wybrac?

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 21:05:15 MET

Upgrade biosu daje Ci mozliwosc zrzucuania trckow audio z predkoscia ponad
x4 (przeczytaj dokladnie readme.txt dolaczony do progrmu flashujacego)
Ponadto po upgradzie potrafi przywrocic predkosc maxymalna gdy zgubi
sciezke (z biosem 1.0 u mnie juz zostawal do konca plytki przy x4)

Szkoda ze na nim jest napisane x32 a tak naprawde to jest ok x22, za to
wersja SCSI jest na prawde x32

Do zobaczenia w 1900 ;)))
Slawek