Pomocy - Teac 4/12

Autor: Wojk (wojk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 17:26:58 MET

Witajcie po raz pierwszy.
Mam nastepujacy problem:
posiadam nagrywarke TEAC CD-R55S 4/12 i CD-rom LG 32x. Do tej pory wszystko
chodzilo OK, ale od jakiegos czasu przy probie skopiowania plyty
bezposrednio z CD wywala mi /mniej wiecej zawsze w tym samym miejscu/
komunikat:

T0100: I/O error (0B/AD/00) - Write error - buffer underrun occurred
T7118: TrackWriter error - Command retry failed

Probowalem przegrywac przy pomocy EASY CD Creator /CD Copier Delux/. Przy
pomocy Easy udalo mi sie przegrac dopiero po zaznaczeniu opcji, dzieki
ktorej kopia przegrywanej plyty jest tworzona na twardym dysku.
Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic aby zaczelo to dzialac sprawnie i
jaka moze byc tego przyczyna?
Ktos mi juz poradzil aby przeinstalowac Windoze ale to nie pomoglo.
Czy jest to wogole problem sprzetu /jesli tak to ktorego: CD-R, CD-rom, czy
jeszcze jakiegos innego/, czy oprogramowania?
Za wszelkie sugestie z gory dziekuje
Pozdrawiam i zycze Szczesliwego Nowego 2000 Roku
Krzysztof

Wszelkie rady prosze na priv lub na grupe, jak komu wygodniej
wojk_at_poczta.onet.pl