Re: IBM 20.5 DPTA-372050 czy SEAGATE ST328040A 28GB ?

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 17:14:57 MET

Użytkownik Marcyn <marcyn_at_kopnet.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84fedr$3b2$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> IBM

> wybrać.
> ku tej firmie.
>
> no i widzisz :)

Mam akurat DPTA 372050 i wg testów SISoft Sandra jest on ok 30% szybszy od
DJNA 370920 który też posiadam.
Czyli dzięki nowej technologi i gęstości zapisu jest on 30% szybszy od dysku
o tych samych parametrach (7200 obr/min, 2MB bufora danych).

Nie znam parametrów Seagate, ale nie wydaje mi się żeby zbliżał się
wydajnością do tego wolniejszego IBMa.
Z drugiej jednak strony dodatkowe 8GB kusi.

--
Pozdrówka
Funky