Re: SB Live & SB Live Value

Autor: Robert Kowalski (robert.kowalski_at_lama.org.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 17:02:46 MET

Użytkownik holyboy <holyboy_at_thewatercooler.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84ftr7$7bp$1_at_korweta.task.gda.pl...

> Użytkownik Krzysztof <kris_at_oke.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:IEHa4.1964$N3.47048_at_news.tpnet.pl...

> do
>
> a ile kosztowal ten value, bo moze tu jest rozmowa o 2 roznych
> widzialem na wlasne galy "live 1024", ktory w hurcie stoi ok 220 zl
netto -
> on nie ma wejscia spdifa, tylko wyjscie
Live! OEM ma SPDIF input, nie ma SPDIF output
Live! Value ma SPDIF input, nie ma SPDIF output
Live! Player 1024 nie ma SPDIF input, ma SPDIF output
Live! 1024 OEM nie ma SPDIF input, ma SPDIF output
Live! ma SPDIF input, ma SPDIF output
Live! Platinum tak jak Live! + panel kontrolny do montażu z przodu obudowy.

--
Pozdrówka
Funky