Wylaczanie komputera.

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 09:06:34 MET

Hi.

Czy znacie jakis sposob, zeby komputer sam sie wylaczyl po zadanym czasie
bezczynnosci? Jak na razie znalazlem tylko polecenie "wstrzymaj" po
okreslonym czasie, a nie wylacz. Rzecz w tym, ze mam faxmodem i plyte, ktora
moze sie sama odpalic na dzwiek telefonu. W ten sposob moge sobie nastawic
np. faks lub automatyczna sekretarke jak mnie nie ma w domu. Tylko ze o ile
komp potrafi sam sie wlaczyc, o tyle wylaczyc to juz nie.
TIA.