Re: S3 Virge GX2

Autor: Dariusz Jopek (darek_at_abc.pl)
Data: Thu 30 Dec 1999 - 02:07:59 MET

A więc tak. Znalazłem te drivery. Są one do karty z rodziny S3 i do
następujących chipsetów: 325, 357, 365, 375, 385, 765, 775. Napisz tylko dla
którego potrzebujesz oraz na jakiego Windows'a to wtedy podeślę

Pozdrawiam
Darek

PS Co Ci z tym wyrzucaniem poczty - u mnie wszystko OK.

Dariusz Jopek
Adres domowy:  ul. Narutowicza 20/52   31-231 Kraków
E-mail:  darek_at_abc.pl  okapi_at_abc.pl  okapi_at_poczta.fm
Strona domowa WWW:  http://www.abc.pl/~darek
Blazej <ppblazej_at_polbox.com> w artykule
news:84e1e3$kft$1_at_helios.man.lublin.pl pisze...