Odp: S3 Virge GX2

Autor: Blazej (ppblazej_at_polbox.com)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 23:20:19 MET

Użytkownik Dariusz Jopek <darek_at_abc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84dum1$433$1_at_druid.ceti.com.pl...
> Chyba gdzieś mam takowe drivery (tylko muszę poszukać). Jak mocno chcesz
> napisz to poszukam
>
> Pozdrawiam
> Darek

Witam jeszcze raz .
Być może uratujesz mi życie, jeżeli rzeczywiście masz te drajwery.
Organizuję sylwestra i obiecałem, że na dużym ekranie pojawi śię
grafika z komputera. Podobno nie są one dołączane do karty , a
kupuje się je oddzielnie. W zamian mogę zaproponować programy
użytkowe w pełnych wersjach (mam ich sporo). Proszę o odpowiedź,
jak najszybszą.
Błażej z Lublina

PS
Usiłowałem to wysłać na priva, ale odrzuca mi wiadomość.