Re: Praktyczny Internet dla Polaków - co szanowni grupowicze doradzacie?

Autor: Robert Jezierski (jezierski_at_amos.com.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 22:46:43 MET

ALGI napisał:

> o... mozna cos wiecej o tej ksiazecce?
> moze mozna znalezc w necie jakies fragmenty?

Wiem, że kiedyœ była w sieci, ale muszę spytać Wieœka Cupały, czy nadal jest ona gdzieœ
osišgalna... Tymczasem znalazłem tylko recenzję (Boże, to już 5 lat temu wydałem tę ksišżkę !!!)

tutaj: http://www.pol.pl/news._p/pcmag/pc-3/tylint.htm

oraz jakiœ tekst, w którym cytujš jej drobne fragmenty

tutaj: http://www.matinf.pcz.czest.pl/~piotr/internet.html

Serdecznie dziękuję za rzeczowe uwagi!

Pozdrawiam noworocznie!

Robert Jezierski