Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Wojciech Glocko (wglocko_at_yahoo.com)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 12:16:29 MET

Tomash napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam grupowiczów
>Zastanawiam się nad kupnem monitora 17". Ostatnio duzo się naczytałem na
>grupie o drucikach widocznych w kineskopie Trinitron. Nawet sprzedawca w
>MediaMarkt porównując LG Flatron oraz Sony i (chyba) Magi odradzał dwa
>ostatnie ze względu na te "druciki".
>Ja w zwiazku z tym też od razu przestałem się interesować wszystkim co ma
>nadruk "Trinitron".
>
>Czy w takim razie dyskwalifikujemy Trinitrona, czy może przesadzam?
>Proszę o opinie.
>Pozdrawiam - Tomash

Nigdy nie zauwazam tych drucikow do poki nie czytam postow o nich :-)) Nie
dyskwalifikuj jeszcze tego monitora. Dla mnie sa narazie nie do pobicia.

Pozdrawiam

Wojtek

Ps. Dodatkowo maja fajna funkcje (nie wiem czy inne tez). Jak w okolicach
monitora (okolo 1m) lezy moj telefon komorkowy to na sekunde przed dostaniem
sms lub przyjsciem rozmowy zaczyna mi drgac delikatnie obraz :-)) Zanim
zadzowni telefon to ja juz mam go w rece.