Re: Nagrywanie CD to CD

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 18:39:58 MET

On Wed, 29 Dec 1999 00:33:52 +0100, Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Ja testowalem takie sprzety:
>Sony 2x, Sony 8x, Pioneer 11x, Pioneer 32x, BTC 24x, Nec 4x, LG 24x,
>LiteOn 24x, LiteOn 32x, Actima 32x, Actima 36x, Acer 32x.
>Wszystkie na EIDE. Zaden z nich nie porafil zczytac plyty 1:1.
>Przy probie tworzenia image'a lub kopiowania w locie, CD zaczynal
>skanowac plyte po czym wylatywal blad i tyle.
>Sprawdzane na kilku roznych sprzetach, kilku roznych nagrywarkach
>(Teac, Yamaha, HP, Acer, zarowno EIDE jak i SCSI), kilku roznych
>programach do nagrywania (WinOnCD, Nero, DiscJuggler, CDR Win, CD
> [...]
No to cos cienko sie starales.

Wszystkie LiteOn, CyberDrive. BTC, itp rzeczywiscie nie potrafia robic
image 1:1 i nagrywac poprawnie cd2cd.
Ale GoldStar4x umie, ASUS 34x, 36x, 40x i pewnie 50x.
Hitahi 8x tez. Z tego co wiem to Pioneer slotin tez umie, ale ja
takiego nie uzywalem.
Slabo sie starales.

pzdr,
Dentarg