Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2002

Autor: Leszek (leszek_g_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 13:05:29 MET

On Tue, 28 Dec 1999 17:21:41 GMT, expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote:

>A Radosnych Swiat, Szczesliwego Nowego Roku i Nowego Tysiaclecia zyczyl
>Jan Pawel II Polakom w sobote.

Szkoda, ze nie sluchales go w piatek. Zgromadzonym na placu tlumom
powiedzial:
W tym nowym tysiacleciu zycze wam jak najmniej jalowych dyskusji na
newsach, bezsensownych crosspostow pojawiajacych sie na grupach nie
powiazanych tematycznie z dyskusja. Miejcie oczy szeroko otwarte, gdyz
popierajac bezmozgowcow mozecie dozyc chwili, ze kupujac sledzie w
puszce w srodku znajdziecie podrzucona koperte z zapytaniem:
"Moze to was nie interesuje, i moze nie po to tu zagladaliscie, zeby
to czytac, ale intryguje mnie to tak mocno, ze nie moglem sie
powstrzymac i podrzucilem ta wiadomosc tutaj, wiec powiedzcie mi co
bylo pierwsze jajko czy kura?
P.S. Musialem do Ciebie dotrzec w ten sposob, gdyz nie masz komputera,
nie ogladasz telewizji, nie sluchasz radia, a o mnie przeciez kazdy
powinien wiedziec, czuje sie taki samotny i niedoceniony, ktos musi
uznac moj geniusz. MOZE TO BEDZIESZ TY. PLEASE!!!!
                                                        Ex Pert"
pozdroofka
Leszek