Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Michał Młynarczyk (michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 11:06:53 MET

Użytkownik Mariusz <mario_at_post.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38693743.AB60A550_at_post.pl...

> 1. Tak sie sklada, ze mam od dluzszego czasu telewizor Sony z kineskopem
> 17' Trynitron, wlaczam go codziennie na 5-6 godzina i tak sobie pracuje
> od 25 lat !!!!!
> Jak mi ktos przyniesie nowy tani tv i wlaczy obok mojego 25 latka to
> moze sie moocno zdziwic - jaki szajs kupil !
> Bo tak pracuje trynitron, czy ktos zna inny taki kineskop ???
> 2. Mam kumpla ktory kupil sobie nowy monitor Philipsa 15' za 1.100 a jak
> mu postawiłem obok Sony GST to włos mu sie zjezyl bo przy tym obraz na
> Philipsie wygladal jak polany mlekiem, jeszcze tego samego dnia doplacil
> [...]

Mam TV Daewoo 28 [szajs jakich mało], a znajomy Sony 29'.
Oczywiście jego TV ma wspaniałą czerń, dobry kontrast ale on pluje sobie w
brodę, że kupił sony - TV ma różowe plamy.

--
Michał Młynarczyk
michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl