Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Mariusz (mario_at_post.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 23:21:26 MET

"Michał Młynarczyk" wrote:
> [...]

1. Tak sie sklada, ze mam od dluzszego czasu telewizor Sony z kineskopem
17' Trynitron, wlaczam go codziennie na 5-6 godzina i tak sobie pracuje
od 25 lat !!!!!
Jak mi ktos przyniesie nowy tani tv i wlaczy obok mojego 25 latka to
moze sie moocno zdziwic - jaki szajs kupil !
Bo tak pracuje trynitron, czy ktos zna inny taki kineskop ???
2. Mam kumpla ktory kupil sobie nowy monitor Philipsa 15' za 1.100 a jak
mu postawiłem obok Sony GST to włos mu sie zjezyl bo przy tym obraz na
Philipsie wygladal jak polany mlekiem, jeszcze tego samego dnia doplacil
stowke i postawil sobie Sony.
3. Jak ktos w trynitronie widzi jakies druciki to niestety znak, ze musi
swego nochala odkleic od monitora bo mu jeszcze tam przyrosnie :-)))
Rozumiem wszystkich ktorzy kupuja tanie monitory - nie maja kasy, ale
jak widze gosci kupujacych jakies dziwne sprzety w cenach zblizonych do
sprawdzonych i uznanych to ogarnia mnie tylko smiech !

braku odciskow na nosie zyczy wszystkim,
Mario.