Re: Czy dyskwalifikować kineskop Trinitron?

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 08:56:32 MET

..machine running, bzz, bzz.., Tue, 28 Dec 1999 19:15:31 GMT, bzz, bzz
..., Tomash ... bzz, bzz..., wrote :

>Witam grupowiczów
>Zastanawiam się nad kupnem monitora 17". Ostatnio duzo się naczytałem na
>grupie o drucikach widocznych w kineskopie Trinitron. Nawet sprzedawca w

o wlasnie mi przypomniales, patrze, patrze, o faktycznie jest drucik!
Drucikami sie nie przejmuj, zapomnisz o tym po 15 minutach uzywania, a
jakosc obrazu nie do pobicia (choc zdarzaja sie kineskopy ze slaba
geometria, to kontrast i kolory zawsze sa super)

Ps. uzywam Trinitronów na codzień (w pracy SONY, w domu MAG, oba 15')
i szczerze powiem ze nie widzialem lepszych kineskopow. Niestety z
jednym musze sie rozstac i przesiasc na dzadostwo Philipsa, nad czym
baaardzo boleje)

Mozesz jeszcze obejrzec Flatrony, ale ich podstawowa wada jest to ze
na gieldzie nie ma uzywanych :)

Marek Nazarko