problem z DVD

Autor: Andrzej Paszkowski (ap_at_swietokrzyskie.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 08:30:49 MET

Witam!
Od niedawna jeste m posiadaczem czytnika DVD i niestety, wielu zwiazanych z
tym problemow. Poniewaz nie mam karty dekodujacej, zdecydowalem sie dekoder
programowy. Wyprobowalem wszystkie dostepne programy i zaden nie zapewnia
poprawnej jakosci:
- Xing dziala strasznie wolno, obraz skacze
- Win DVD po uruchomieniu wyswietla klepsydre i nic wiecej
- Power DVD skacze
- Cinemaster poczatkowo dzialal dobrze, po ustawieniu jakosci na najslabsza
obraz byl bez zarzutu i nie skakal (filmy Rejs i Micocosmos), wczoraj
kupilem Armagedon i po wlozeniu plyty na ekranie pojawila sie informacja, ze
jest zly kod regionu, zmiana kodu regionu w panelu sterowania nie dziala, po
zmianie koduprogramem DVDGenie napis o kodzie nie pojawia sie, ale nie da
sie odtworzyc filmu, po nacisnieciu play dioda w napedzie na chwile sie
zapala i dalej nic sie dzieje - filmu nie da sie odtworzyc.
Najbardziej by mi zalezalo na przywolaniu do porzadku Cinemastera, jednak
juz nie mam pomyslow jak to zrobic. Pomozcie!
Moj sprzet:
- DVD Toshiba model 1212
- plyta glowna FIC503+
- K6-2 350