Re: IE 5.0

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 29 Dec 1999 - 03:51:45 MET

On Sat, 25 Dec 1999 14:09:49 +0100, Geralt <geralt_at_2n.pl> wrote:

>Ja tam czeakm teraz na Netscape 5.0 i mam nadzieje, ze nie bedzie mial
>wad o ktorych napisalem. Czyli wieksza stabilnosc przy moim 'katowaniu'
>programu, obsluga wiecej niz jednego konta pocztowego POP.

Ja bym raczej nie liczył na obsługę wielu kont w N5 ;-) Ale jest taki
programik hamster czy jakoś tak (mogę poszukać linku), który chyba
umożliwia pobór z kilku kont.
Prędzej chyba wyjdzie IE5,5 ;-) Już ponoć wyszedł jakiś Plus do MSIE
wzbogacający go o grom bajerów konkurencji ;-))) (widziałem jakąś
reklamę z downloadem na raksie chyba)

>BTW: Sylaby nie probowalem instalowac i uzywac. Po co? Wole miec po
>angielsku znane terminy niz po polsku zastanawiac sie co to znaczy...
>IMHO: Netscape jest o wiele bardziej funkcjonalny (nawet po angielsku)
>niz IE...

Hmmm... Narzekałem na MSIE, NC, teraz zaczynam na FA, a niedługo
rozwodzę się z Windą i ...
Pozdrawiam ;-)

--
     Szczęśliwego Nowego Roku!!!