Re: IE 5.0

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 14:09:49 MET

Jarosław Kamper wrote:

> Gorszej rady to nawet dla wroga nie mam!

No coz :-). Ja uzywam Netscaqpe 4.7 i nie zamierzam jak na razie
przesiadac sie na IE. Netscape tez ma swoje wady (mnie wnerwia, ze jak
mam pootwieranych bardzo duzo okienek i czesto zamykam/otwieram nowe, to
czasem mu sie zdaza zawiesic (jednak calego systemu nigdy mi nie
zawiesil, tylko sam siebie). Natomiast jak dla mnie jest bardziej
funkcjonalny (moze przyzywczajenie?) i na pewno szybszy.

Co do IE to widzialem juz na kilku komputerach jak wiesza caly Windows i
bardzo czesto (szczegolnie jak sie weszlo na ftp) zamrazal wszysko
czasem na dluzszy czas...

Druga wada to obsluga jednego konta POP w Messangerze. Co do grup
dyskusyjnych Netscape z tego co wiem jest lepszy (moj znajomy ma IE i
nie moze ustawic za nic zeby mu siciagal wszystkie niesciagniete maile z
ostatniego dnia/2 ni, albo naglowki tylko z jakiegos okresu/jakas ilosc.
Moze nie umie, ale to tez swiadczy o klasie programu (ktory do tego jest
po polsku)...

Ja tam czeakm teraz na Netscape 5.0 i mam nadzieje, ze nie bedzie mial
wad o ktorych napisalem. Czyli wieksza stabilnosc przy moim 'katowaniu'
programu, obsluga wiecej niz jednego konta pocztowego POP.

BTW: Sylaby nie probowalem instalowac i uzywac. Po co? Wole miec po
angielsku znane terminy niz po polsku zastanawiac sie co to znaczy...
IMHO: Netscape jest o wiele bardziej funkcjonalny (nawet po angielsku)
niz IE...

Pozdrawiam :-)
Geralt