Re: WINMODEM?????

Autor: Lukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 21:30:26 MET

Miroo, P., "(remove .gov)" wrote:

> Wielu tak zaczyna... Jak bylo z toba?

Zainstalowałem linuxa na służbowym dysku, obok NT'ków, gdy
przyszedłem do pracy (tej aktualnej). Po przeczytaniu paru
manów i skonfigurowaniu tego, co mi było potrzebne (a linuxa
dotykałem pierwszy raz), wiedziałem już co gdzie i jak.

Ale czy ruszy na takim a takim sprzęcie, dowiadywałem się
przed instalacją systemu.

I jeśli to ma być argument że linux jest do d*.* (tj. że
nie działają pod nim winmodemy) to po prostu żałość.

--
Łukasz Bromirski                                 l.bromirski_at_gazeta.pl
Dział Telekomunikacji, Agora S.A.