Re: nagrywarki PS

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 19:30:17 MET

Kaizen wrote:

> [...]

Co do nagrywarki to mam taką i jestem zadowolony, ale mam ją tylko
dlatego, że padła mi 4416 i mi na taką wymienili. Na razie nie mam
najmniejszych problemów, ale już trochę zraziłem się do firmy i jakbym
kupował to raczej Teaca (zwłaszcza jeżeli nie masz dobrego CDR do
ściągania audio). Yamaha nie ściąga najlepiej audio (track z tej samej
płyty ściągnięty do wavów daje różne pliki).

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl