Re: nagrywarki

Autor: Kaizen (_at_promail.pl)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 19:20:31 MET

Zibi wrote:

> Noszę się z zamiarem zakupu nagrywarki. Planuję zakupić model YAMAHA 6416
> SCSI. Był też rozważany jakiś model IDE ale wiele ludzi mi odradza takie
> rozwiązanie. Chodzi mi o kontroler SCSI. Niedrogi i dobry do tego aby
> przypiąć do niego nagrywarkę a w przyszłości może jeszcze kilka innych
> urządzeń (skaner, zip, może HDD). I co sądzicie o tej nagrywarce?

Do samej nagrywajki wystarczy Tekram DC310, ale jak chcesz potem
podłączyć coś jeszcze (cdrom + nagrywajka pracujące razem to już dc310 u
mnie nie wyrabiał) to lepiej za ok. 500 PLN kupić tekrama DC390F
(UltraWide). Chyba, że ewidentnie masz za dużo kasy, to coś U2W.

Pozdrawiam,

--
      Kaizen
kaizen_at_promail.pl