Odp: Win98 - po instalacji

Autor: Maciej Więckowski (maciejw_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 18:45:18 MET

----- Original Message -----
From: Artur Czeczko <artur.czeczko_at_pse.pl>
To: Multiple recipients of list PECET <pecet_at_man.lodz.pl>
Sent: Monday, December 27, 1999 10:27 AM
Subject: Re: Win98 - po instalacji

> Zapamiętaj sobie, zapisz kilkadziesiąt razy następujące zdanie:
> "Jak się na czymś nie znam, to się nie wypowiadam."
> Jasne? Dotarło?
> Sorry, że dałem się sprowokować, ostatni raz... :)
>
> Artur
>
> --
> A:\CZECZKO>_
> artur.czeczko_at_pse.pl

Dlaczego od razu sie nie zna?
Pod linuksa nie
ma tylu gier, programow i narzedzi ktore sa pisane dla
dosa czy windy pozatym mi nie chciel sie nawet zainstalowac
a grafika na XT chodzila by o wiele szybciej (u mnie dziala z zawrotna
predkoscia
3 okienek na godzine)
A winda chodzi bez problemow prawie na kazdym kompie
np. moj kolega ma PENTIUM 100 16MB RAM
a winda 98 chodzi u niego juz 2 lata