Odp: Wyjace dyski

Autor: Maciej Więckowski (maciejw_at_poczta.fm)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 18:45:11 MET

Zamien sie ze mna ;))
ja bardzo lubie glosne dyski
dzieki temu wiem czy komputer pracuje czy wisi
mnie wlasnie ciche dyski przyprawiaja o migrene
bo musze nadstawiac uszu albo patrzec sie czy swieci lampka
na obudowie
zreszta, ja mam XT'ka popracowalbys na nim troche
i bys juz wiecej nie narzekal ze twoj twardziel jest glosny ;)))

Pozdrowienia
Maciek