Re: Mustek ScanExpress6000SP - pomocy

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Tue 28 Dec 1999 - 16:46:20 MET

Dariusz K. Ladziak na pl.comp.os.linux.sprzet:

>Zapewne przyspieszy - jaka cena taki skaner. Musteki do skanerow "z
>gornej polki" nie naleza.

Z drugiej strony trzeba będzie pobawić się w szukanie kabelków.
(AFAIR na skanerze jest wyjście zewnętrzne w SCSI-I).

>Zapewne wlasnie bez nabycia kontrolera SCSI w miejsce tej protezy sie
>nie obedzie. Ta plytka to oskubana wersja SCSI dodatkowo wspierana
>programowo - obawiam sie ze pod Linuksem moze nie byc oprogramowana.

wg manuali do 1200S (też jeszcze się za to nie zabrałem, na razie
chodzi to pod NT) to jest to jakiś klon starych AHA-15xx. (aha. ja
miałem PCIajowy. A sam skaner chodził dość dobrze ze starutkim
ISAowym AHA-1502, po przerzuceniu na kontroler z pudełka przyśpieszył
minimalnie. Wrzucenie jakiegoś NCRa 8x nie poprawiło czasu skanowania,
więc wróciłem do ,,pudełkowego'').

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://ziembor.waw.pl/zmb/ OpenPGP key:1024D/5858F604